Monday, 13 April 2009

Nacho Alegre

This is very special picture for me, because today is the day of me and my firends little plan 'stay away from guys', plus this picture is extreamly hot! Oh yeah and today is the day when I relized that I can't be one of these bitches who play around with guys, damn it!Why can't I!?


No comments:

SHE CREATES ANOTHER WORLD:
http://shefakesit.tumblr.com/

Her past

These images do not belong to me....well some do...but I will point out which do....so yeah I have no rights to these photographs.
This is just ermmm...inspiration....for me...stuff that don't fit on my poor wrecked laptop...and my fucked up head...and huge, old skechbook..and hmmm...if you wanna look through my stuff go ahead...this is what blogs are for, right?...

YOU KNOW ALL THIS SHIT anyway....

Stay away stay away SHE's a heel of a devil SHE will make you sway.